"Ο Μακρίδης δεν μασάει απο ανώνυμους ψευτολεονταρισμούς..."

Όλα αυτά τα χρόνια που ασχολούμαι με τα κοινά, δεν φοβήθηκα να τα βάλω με όλους και με όλα, προασπίζοντας τα δίκαια των πολιτών και μόνο!!! Χρειάστηκε να έρθω σε κόντρα με ισχυρά κυκλώματα,μεγάλους οικονομικούς παράγοντες και ανθρώπους που τους έκοβα την "κουτάλα" .
Δεν εκανα ποτέ μου πίσω σε τίποτα και ούτε φυσικά θα κάνω...

Εξάλλου αν φοβάσαι,άποψη μου είναι να μην ασχοληθείς ποτέ με την πολιτική, γιατι απλά θα εισαι ή θα γινεις ενας ακόμη απο αυτους που μας έφτασαν σ' αυτά τα χαλια.

Ποτε μου δεν έτυχε να είμαι σε κάποια έμμισθη θέση,σε θέση που διαχειρίζεται χρήματα ή θέση εκτελεστική.
Οσες φορές μάλιστα ήμουν υποψήφιος για τέτοιες θέσεις ειχα δεσμευτεί δημόσια πως τα χρήματα που θα έπαιρνα θα πήγαιναν σε οικογένειες της Πιερίας μας που έχουν οικονομικά προβλήματα -δέσμευση που ποτε δεν θα την πάρω πίσω - όχι γιατι "μου περισσεύουν" αλλά γιατί ο Θεός, μου έδωσε δουλειά που την βρήκα απο τον πατέρα μου, δουλεύω σε αυτήν απο 18 χρόνων και μπορω να βγάλω το απαραίτητα για να ζήσω..

Κατά καιρούς ολοι αυτοί που χαλάω τις απατεωνιές τους,μην μπορώντας να βρουν κατι μεμπτό στην ζωή μου δημόσια και ιδιωτική,στρέφονται σε διασπορά ψευδών ειδήσεων φυσικα ανώνυμα,για το πρόσωπο μου..
Και τι δεν εχω ακούσει μέχρι τωρα..

Για να τελειώσει το ζήτημα και επειδη καθαρός ουρανός τίποτα δεν φοβάται,να ενημερώσω όλους αυτους, πως ο Μακριδης δεν μασάει απο ανώνυμους ψευτολεονταρισμούς που σκοπό έχουν να με κάνουν να σταματήσω να ασχολούμαι, για να συνεχίσουν να κάνουν τις βρώμικες ,λαμογιστικες δουλειές τους..
Εγω,οι συνεργάτες μου και όλος ο κοςμος που συμπορεύεται μαζι,συνεχιζουμε ακάθεκτοι !!!
Καμία έκπτωση στα όνειρα μας..
Ολοι μαζι μπορούμε..και θα τα καταφέρουμε!!!
Με το χέρι στην καρδιά σας Ευχαριστώ όλους και σας καλώ να συμπορευτούμε μαζι στις επόμενες μάχες που έρχονται..

Θέλουν δεν θέλουν, θα τα καταφέρουμε !!!
Μακρίδης Μ. Νικόλαος

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου