Γιώργος Τσιμόπουλος: Σας ευχαριστώ πολύ!

Σε δυο προπονητές του οι οποίοι τον βοήθησαν σημαντικά στην εξέλιξη του στο ποδόσφαιρο με την τελική και δημοσιευμένη απο το Pieriasport κατάληξη του στην ομάδα του Λεβαδειακού αναφέρθηκε ο νεαρός ποδοσφαιριστής Γιώργος Τσιμόπουλος, θέλοντας μέσα απο την ιστοσελίδα της Πιερίας να τους ευχαριστήσει.

Ο λόγος για τον Γιώργο Καμπερίδη και τον Στέφανο Ταβουξή, τους οποίους ευχαρίστησε με την παρακάτω ευχαριστήρια επιστολή του:

"Ανοίγει μια νέα σελίδα για εμένα στο ποδόσφαιρο. Μια σελίδα που σίγουρα θα επηρεάσει και την καθημερινή μου ζωή. Είμαι ευχαριστημένος γι αυτή την εξέλιξη και θα ήθελα να ευχαριστήσω κι εγώ με τη σειρά μου τους προπονητές Γιώργο Καμπερίδη και Στέφανο Ταβουξή, που έπαιξαν σημαντικό ρόλο στην επιτυχία μου!
Επίσης ένα μεγάλο ευχαριστώ στον κ. Κώστα Τόσκα, που έπαιξε σημαντικό ρόλο και βοήθησε στο να πραγματοποιηθεί η μεταγραφή μου στον Λεβαδειακό!"


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου