Κρεμάει τη σφυρίχτρα του ο Πάνος Συμεωνίδης λόγω σοβαρού προβλήματος υγείας

Ένα σοβαρό πρόβλημα υγείας αναγκάζει τον Κατερινιώτη διαιτητή Πάνο Συμεωνίδη, θα αποχωρίσει απο την ενεργό δράση στο χώρο της επαγγελματικής διαιτησίας και να περάσει στο επίπεδο της διδασκαλίας και της οργάνωσης στην ΕΠΣ Πιερίας.

Πιο συγκεκριμένα και με λίγα λόγια, οι γιατροί συνέστησαν τον ρέφερι απο την Πιερία να σταματήσει τις προπονήσεις και την καταπόνηση υψηλής έντασης ή να προχωρήσει σε δυο επεμβάσεις στη μέση του. Και πολύ λογικό είναι να κοιτάξει ο άνθρωπος την υγεία του, παρά τη ...δόξα της διαιτησίας που μπορεί να είναι επαγγελματική στη χώρα μας αλλά είναι και εξίσου προβληματική...

Εκτός αυτού υπάρχει και το οργανωτικό κομμάτι στο χώρο της διαιτησίας, ο οποίος χρειάζεται ανθρώπους που έχουν εμπειρίες και γνώσεις στο αντικείμενο και σίγουρα ο Πάνος Συμεωνίδης διαθέτει και απο τα δυο!

Σε ανακοίνωση του στο προσωπικό του προφίλ στο facebook, αναφέρει λοιπόν τα εξής:

Μετα απο 18 χρονια παρουσιας μου ως εν ενεργεια διαιτητής, λογω σοβαρου προβληματος υγειας που εχω, το οποιο δεν μου επιτρεπει να συνεχισω ως διαιτητης σε υψηλο επιπεδο λόγω της εντασης των προπονησεων και των απαιτησεων των αγωνων, πηρα την αποφαση να αποχωρησω απο την ενεργό δράση αλλα θα ειμαι διπλα στην ενωση μας και στην επιτροπη διαιτησιας σε οτι χρειαστει απο το ποστο του μη εν ενεργεια διαιτητη.

θα ηθελα να ευχαριστησω ολες τις επιτροπες διαιτησιας που συνεργαστηκα αψογα απο το 1998 εως και σημερα και τους αρχιδιαιτητες της Ενωσης Πιεριας , Μαυριδη Χρηστο, Βανια Κορωνιδη, Κουτσιωτα Αντωνη, Παπαδημητριου Γιαννη, Αθανασοπουλο Χρηστο, Μαβινη Αργυρη, και Λεφα Γρηγορη, τον Μεντορα μου απο την Ενωση Θρακης Τασο Ντοσιδη, τον φιλο μου και "Αδερφο" Δαμιανο Ευθυμιαδη που τον ειχα παντα σαν τον μεγαλο μου αδερφο στον χωρο της Διαιτησιας.

Στο ποδοσφαιρο ολα αυτα τα χρονια εχω κανει μονο φιλους και θα ηθελα να ζητησω συγνωμη απο τους ποδοσφαιριστες που αδικησα με τις αποφασεις μου γιατι λαθη δεν κανει μονο οποιος δεν αγωνιζεται , επιπροσθετα θα πω ενα μεγαλο ευχαριστω στην οικογενεια μου και στην συζυγο μου που ηταν παντα στο πλαϊ μου και ειχα την στηριξη τους.

Ακομη θα ηθελα να πω ενα μεγαλο σε ολες τις επιτροπες διαιτησιας της ΕΠΟ για την αψογη συνεργασια που ειχα ολα αυτα τα χρονια και ιδιαιτερα στους κυριους Γιωργο Δουρο και Θαναση Μπριακο.


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου