Στέφανος Τζήκας: Και μην ξεχνάτε... "Μηλιά είστε"!!

Δε θα συνεχίσει στον ΠΑΟ Κ. Μηλιάς ο νεαρός ποδοσφαιριστής Στέφανος Τζήκας, που θέλησε μέσω του Pieriasport να ευχαριστήσει και να αποχαιρετήσω με το δικό του τρόπο την πρώην ομάδα του. Επόμενος σταθμός του ο Αχιλλέας Νεοκαισάρειας:

"Ένα μεγάλο ευχαριστώ από καρδιάς στην πρώην μου ομάδα και παντοτινή μου οικογένεια Π.Α.Ο Κ. ΜΗΛΙΑΣ για την άψογη και αρμονική συνεργασία, η οποία έπαιξε σημαντικό ρόλο στην εξέλιξη και τη μεταγραφή μου στην Α΄κατηγορία και τον Αχιλλέα Νεοκαισάρειας.

 Ένα ευχαριστώ στα αδέρφια και συμπαίκτες μου για όλη αυτήν την στήριξη που έδειξαν στο πρόσωπο μου από την πρώτη στιγμή που ενσωματώθηκα σε αυτήν την ομάδα, επίσης ένα ακόμα πιο μεγάλο ευχαριστώ στον πρόεδρο κ. Τζήκα Κωνσταντίνο και σε  όλο το Δ.Σ της ομάδας που με εμπιστεύτηκαν και μου έδωσαν την ευκαιρία να αγωνιστώ για την ομάδα του χωριού μου!

Υ.Γ Καλή δύναμη και καλή πορεία στην νέα σεζόν! Και μην ξεχνάτε πως "Μηλιά είστε"..."

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου