Ο 8ωρος νυχτερινός ύπνος, προστατεύει τους αθλητές από τραυματισμούς

Ο νυχτερινός ύπνος, ο οποίος διαρκεί πάνω από 8 ώρες,  προστατεύει τους αθλητές από τραυματισμούς. Μελέτη σε παιδιατρική ορθοπεδική κλινική, προσδιόρισε τους παράγοντες κινδύνου για τραυματισμούς, σε μια ομάδα εφήβων αθλητών και καθόρισε τη σχετική συνεισφορά κάθε παράγοντα στον κίνδυνο τραυματισμού.

Οι παράγοντες κινδύνου που μελετήθηκαν περιλάμβαναν:

Τον αριθμό των αθλημάτων που παίζουν οι παίκτες
Τον χρόνο που δαπανάται για συμμετοχή σε αθλήματα στο σχολείο και σε Ακαδημίες
Τη συμμετοχή στην προπόνηση αντοχής
Τη συμμετοχή τους ατομικές προπονήσεις, με προσωπικό προπονητή
Τη μέση διάρκεια νυχτερινού ύπνου
Την (υποκειμενική) αξιολόγηση της ευχαρίστησης από τον αθλητισμό.
Διαπιστώθηκε ότι η χρόνια έλλειψη ύπνου, συνδέεται με αυξημένο κίνδυνο τραυματισμού σε εφήβους αθλητές.

Οι αθλητές που κοιμούνταν λιγότερο από 8 ώρες τη νύκτα, είχαν 1,7% περισσότερες πιθανότητες να τραυματιστούν σε σχέση με αυτούς που κοιμούνταν 8 ή περισσότερες ώρες.

Η ενθάρρυνση των νεαρών αθλητών να αποκτήσουν τις περισσότερες ώρες νυχτερινού ύπνου, μπορεί να τους βοηθήσει να προστατευθούν από αθλητικούς τραυματισμούς.
Γιάννης Βαλμάς
Πηγή: football-academies.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου