Την πρώτη σου αγάπη ποτέ δεν την ξεχνάς, και ο Ποσειδώνας ήταν είναι και θα είναι η πρώτη μου ποδοσφαιρική αγάπη…

Του Μάνου Τσαλγατίδη
Γεια σας, προφανώς δεν με ξέρετε λογικό είναι  μην ντρέπεστε!  Ας συστηθούμε λοιπόν…
Είμαι ο Μάνος Τσαλγατίδης και είμαι ένας πολύ περήφανος Πουρλιώτης! Φυσικά, όχι γιατί το χωριό μου και γενικά η περιοχή που κατοικώ είναι ένας από τους τοπ καλοκαιρινούς προορισμούς και όχι λόγω της αχανούς  παραλίας που διαθέτουμε.

Αυτά είναι όλα πολύ κλισέ πλέον και γνωστά στα αυτιά των περισσοτέρων.
Είμαι περήφανος γιατί αυτό το μικρό… γαλατικό χωριό, που είναι το τελευταίο του νομού Πιερίας (πριν την Θεσσαλία) και οι κάτοικοι του γνωρίζονται με τα μικρά τους ονόματα, έχει τον Ποσειδώνα.
Ο Ποσειδώνας που λέτε άφησε πίσω του τα… αλώνια του τοπικού ποδοσφαίρου (χωρίς να θέλω να προσβάλω το πρωτάθλημα της ΕΠΣ Πιερίας) και από τη νέα σεζόν θα κάθεται στα ωραία δερμάτινα σαλόνια της Γ΄Εθνικής.

Ήταν μία δύσκολη σεζόν, την οποία παρακολουθούσα διακριτικά από μακριά (ρεπόρτερ ΠΑΟΚ βλέπετε, άρα η βάση μου πρέπει να είναι στη Θεσσαλονίκη), ωστόσο στο τέλος ο Ποσειδώνας ήταν αυτός που χαμογέλασε και με τη νίκη του με 2-1 στον δεύτερο τελικό υπέρ της Καρίτσας ήταν αυτός που κέρδισε την άνοδο.
Ο Ποσειδώνας ανέβηκε γιατί μπορεί, γιατί είχε το καλύτερο ρόστερ, γιατί είχε μια διοίκηση που ήταν πάντα εκεί για τους παίκτες και τον προπονητή και γιατί στον χώρο του αθλητισμού οι παρέες είναι αυτές που γράφουν ιστορία και ναι ο Ποσειδώνας έγραψε και πάλι ιστορία.
Δεν ξέρω πολλές ομάδες που να διαλύθηκαν, να φτιάχτηκαν από το μηδέν και να βρήκαν και πάλι τον δρόμο τους προς την δόξα.
Όπως λέει και το πολύ διαδομένο τώρα τελευταία ρητό, όταν φτάσεις στον πάτο του πηγαδιού δεν μπορείς να πας πουθενά αλλού παρά μόνο προς τα πάνω.
Και αυτό και έγινε στην προκειμένη περίπτωση…

Βέβαια καλά όλα αυτά, αλλά η Γ΄ Εθνική έχει πλέον διαφορετικές απαιτήσεις. Μπορεί να μην έχει την αίγλη του παρελθόντος και στη σημερινή της μορφή να είναι ένα… μεταίχμιο ανάμεσα στο επαγγελματικό ποδόσφαιρο και στο ερασιτεχνικό ποδόσφαιρο, όμως για να «επιβιώσεις» σε αυτή χρειάζονται προσθήκες που θα ανεβάσουν σκαλί την κάθε ομάδα που κέρδισε την άνοδο σε αυτή.
Μην με ρωτήσετε τι θα κάνει ο Ποσειδώνας στο μεταγραφικό κομμάτι, εγώ ρεπόρτερ ΠΑΟΚ είμαι τα είπαμε και πιο πάνω…

Τώρα το γιατί ενώ καθημερινά τρέχω και δεν φτάνω με τα του Δικεφάλου, έκατσα και έγραψα 400 και κάτι λέξεις για τον Ποσειδώνα είναι απλό…
Την πρώτη σου αγάπη ποτέ δεν την ξεχνάς, και ο Ποσειδώνας ήταν είναι και θα είναι η πρώτη μου ποδοσφαιρική αγάπη…
Υ.Γ. Συγχαρητήρια μάγκες. Ταβάνι δεν υπάρχει κάντε όλη την Πιερία περήφανη!

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου