Ο Φορτούνης αποθεώνει Γιώργο Βαζάκα και Τρίκαλα!

Ο άσος του Ολυμπιακού μίλησε με εγκωμιαστικά λόγια για τον Γρεβενιώτη προπονητή και τις ευκαιρίες που του έδωσε στα Τρίκαλα, τα οποία θέλει να δει στη Super League!

Απολαυστικός ήταν στον Fm 100 o Κώστας Φορτούνης. Ο Τρικαλινός άσος του Ολυμπιακού, αφού σημείωσε πως είναι απόλυτα ικανοποιημένος στον Πρωταθλητή και πως θα έφευγε για το εξωτερικό μόνο αν ερχόταν πρόταση από μεγάλη ομάδα, τόνισε πως ξεκίνησε παίζοντας μπάσκετ πριν ασχοληθεί με το ποδόσφαιρο, σημείωσε πως είχε μιλήσει με τον ΠΑΟΚ, αλλά «διάλεξα τον Αστέρα Τρίπολης για να πάρω πιο πολλές ευκαιρίες», έπλεξε το εγκώμιο του προπονητή του στον ΑΟΤ, Γιώργου Βαζάκα, ενώ τόνισε με σιγουριά πως «αν ο ΑΟ Τρίκαλα ανέβει θα έχει 7 με 8.000 κόσμο».

Πιο συγκεκριμένα ο Φορτούνης τόνισε: «Ήταν δύσκολα για μένα να φύγω σε τόσο μικρή ηλικία (σ.σ εννοεί την πρώτη φορά που πήγε στο Ρέντη). Ήμασταν πάρα πολλά άτομα και η συμβίωση ήταν δύσκολη και είπα τον πατέρα μου να φύγω γιατί δεν περνούσα καλά, δεν ευχαριστιόμουν το ποδόσφαιρο και από τότε έφυγα, 15,5 πήγα στην Δήμητρα και μετά πήγα στον ΑΟ Τρίκαλα στην Γ’ Εθνική.
Στην αρχή δεν έπαιζα τόσο, αλλά ήταν ένας προπονητής που με πίστευε και δούλευε σε μένα πάνω και θέλω να τον ευχαριστήσω προσωπικά, ο Γιώργος Βαζάκας. Μετά έφυγε αυτός. Ήρθαν άλλοι προπονητές. Έπαιξα κάποια παιχνίδια, αλλά περίμενα περισσότερα.

Ήταν δύσκολη χρονιά και εγώ ήμουν πολύ μικρός για αυτή την κατηγορία αλλά προσπαθούσα και έδινα το καλύτερο για την ομάδα, συνδυάστηκε με την άνοδο στην Β’ Εθνική και εγώ μετά πήγα στον Αστέρα Τρίπολης.
Τότε μιλούσα με τα Τρίκαλα για να υπογράψω και με πήρε προσωπικά ο ίδιος ο Βαζάκας, με είχε δει σε μια προπόνηση και δεν είχα υπογράψει ακόμη, είχα πάει να δοκιμαστώ και μου μίλησε, μου είπε θέλω να είσαι στην ομάδα, θα σε βοηθήσω πάρα πολύ, θα δουλέψεις μαζί μου και αυτά τα λόγια τα έκανε αλλά μετά έφυγε, ήρθαν άλλοι προπονητές.
Τον ΑΟ Τρίκαλα τον παρακολουθώ όποτε μπορώ και έχω χρόνο. Πιστεύω θα είναι καλό για την πόλη μια ομάδα με τόσο πολύ κόσμο, βλέπουμε άλλες ομάδες στην Α’ Εθνική – να μην πω ονόματα – έχουν λίγο κόσμο στο γήπεδο. Εγώ πιστεύω ότι αυτή η ομάδα αν καταφέρει να ανέβει θα έχει τουλάχιστον 7 με 8 χιλιάδες κόσμο και είναι καλό να ανέβει, να έρθουν και άλλες ομάδες. Εδώ να γίνονται ωραία παιχνίδια. Θα έχει πολύ κόσμο στο γήπεδο και μόνο όφελος θα έχουν τα Τρίκαλα από αυτό».
Πηγή: GoalTrikala

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου