Ενδιαφέρον Κινέζων μέσω Σάκη Τζήμα για την αγορά της Λάρισας με 10.000.000 ευρώ!

Σε συνέντευξη του, ο Αλέξης Κούγιας ανέφερε πως δέχτηκε νύξη από τον Σάκη Τζήμα για την ηγεσία της ΠΑΕ ΑΕΛ. 
Ο γνωστός ποινικολόγος, μιλώντας στον ASTRA TV, ανέφερε πως δέχθηκε κλήση από τον πρόεδρο της διοικούσαν επιτροπής ποδοσφαίρου της Νίκης Βόλου, ο οποίος μάλιστα του είπε πως κινέζοι επενδυτές θέλουν να δώσουν δέκα εκατομμύρια.


Αναλυτικά το απόσπασμα:

Τον κ. Τζήμα τον γνωρίζετε:
«Όχι.»

Ο πρόεδρος της Διοικούσας Επιτροπής Ποδοσφαίρου της Νίκη Βόλου, που του κάνατε πρόταση να έρθει στη Λάρισα: Που να έρθει στη Λάρισα ;

 «Εγώ ; Θα σας πω κάτι άλλο. Εγώ δεν τον έχω δει ποτέ στη ζωή μου. Δέχομαι ένα τηλέφωνο (σ.σ. από τον Σάκη Τζήμα) πριν 15 μέρες και μου είπε τα εξής: Κύριε Κούγια πουλάτε την ΑΕΛ ; Έχω έναν όμιλο Κινέζων επενδυτών που είναι έτοιμοι να δώσουν 10 εκατομμύρια...»
Πηγή: liganews.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου