goalkeeper survivor στις εγκαταστάσεις του Εθνικού Ν. Κεραμιδίου! (βίντεο)

Η μανία survivor δεν θα μπορούσε να λείψει απο την προπόνηση μας σήμερα.

Έχεις τη σωστή φυσική κατάσταση για την ηλικία σου;Τα τεστ που θα σε βοηθήσουν να μάθεις

Για κάθε ηλικία υπάρχει η «σωστή» φυσική κατάσταση. Για πολλούς ανθρώπους όμως, τα χρόνια τους και η κατάσταση του σώματός τους δεν συμβαδίζουν πάντα.
Πώς μπορεί να καταλάβει κανείς όμως ότι η φυσική κατάστασή του δεν είναι η πρέπουσα για την ηλικία του; Ο Τιμ Ράιτ, ειδικός σε ζητήματα γυμναστικής, έφτιαξε για την Telegraph τεστ για κάθε δεκαετία, προκειμένου να δώσει ο καθένας την απάντηση στο παραπάνω ερώτημα.


Στα 20 πρέπει να μπορείς να:

-Τρέξεις 5 χλμ. σε 30 λεπτά

-Κάνεις 20 συνεχόμενες επαναλήψεις burpees

-Κάνεις plank (σανίδα) για ένα λεπτό.

Στα 30 πρέπει να μπορείς να:

-Τρέξεις ένα μίλι (1.600 μ.) σε λιγότερο από 9 λεπτά

-Κάνεις plank για 45 δευτερόλεπτα

-Κάνεις deadlift (άρσεις θανάτου) με πάνω από το 50% του σωματικού σου βάρους

Στα 40 σου πρέπει να μπορείς να:

-Κάνεις σπριντ για 60 δευτερόλεπτα χωρίς να σταματήσεις

-Κάνεις 10 πους-απς χωρίς να σταματήσεις

-Να αγγίζεις με άνεση τα δάχτυλα του ποδιού, με τεντωμένα τα πόδια.

Στα 50 σου πρέπει να μπορείς να:

-Τρέξεις σε μέτριο ρυθμό για 60 δευτερόλεπτα χωρίς να σταματήσεις

-Κάνεις 5 burpees χωρίς να σταματήσεις

-Καθίσεις οκλαδόν στο έδαφος χωρίς να χρησιμοποιήσεις τα χέρια και μετά να σηκωθείς ξανά όρθιος

Στα 60 σου πρέπει να μπορείς να:

-Κάνεις τακτικά πάνω από 10.000 βήματα την ημέρα

-Να κάνεις 12 squat (καθίσματα) με το βάρος του σώματος χωρίς να σταματήσεις

-Να πιάνεις τα δάχτυλά σου, με το ένα χέρι πάνω από τον ώμο και το άλλο πίσω από την πλάτη.

Στα 70 σου πρέπει να μπορείς να:

-Περπατήσεις ένα μίλι (1.600 μ.) σε λιγότερο από 16 λεπτά

-Να ανέβεις με άνεση 10 σκαλοπάτια σε λιγότερο από 30 δευτερόλεπτα

-Να σηκωθείς από καρέκλα χωρίς να χρησιμοποιείς τα χέρια σου, για τουλάχιστον 12 φορές μέσα σε 30 δευτερόλεπτα.
Πηγή: www.iefimerida.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου