Pieriasport

Pieriasport
Pieriasport

Πρακτορείο ΟΠΑΠ Ευκαρπίδης Πόλυς Αγίας Τριάδος 18

Πρακτορείο ΟΠΑΠ Ευκαρπίδης Πόλυς Αγίας Τριάδος 18
Πρακτορείο ΟΠΑΠ Ευκαρπίδης Πόλυς Αγίας Τριάδος 18 - Βιομηχανία Ζωοτροφών Εμπορία Δημητριακών "ΤΟΚΑΣ"

TOP SPORT σε Κατερίνη-Θεσσαλονίκη-Βέροι-Αιγίνιο

TOP SPORT σε Κατερίνη-Θεσσαλονίκη-Βέροι-Αιγίνιο
TOP SPORT σε Κατερίνη-Θεσσαλονίκη-Βέροι-Αιγίνιο

Τρίτη, 14 Φεβρουαρίου 2017

Τι να πιείτε στο μπαρ όταν είστε σε δίαιτα

Το πρόγραμμα διατροφής σας πηγαίνει εξαιρετικά, σχεδιάζετε προσεκτικά τα γεύματά σας και αποφεύγετε τις υγρές θερμίδες. Αυτό δεν σημαίνει πως όταν σας καλέσουν οι φίλοι σας για ένα ποτό θα πρέπει να αρνηθείτε. 
Μπορείτε να τους ακολουθήσετε δίχως να παρεκκλίνετε από το  πρόγραμμά σας.


Ο μεγαλύτερος κίνδυνος στα κοκτέιλ έχει να κάνει φυσικά με την ζάχαρη. Παρά τα όσα έχετε ακούσει το ίδιο το αλκοόλ δεν έχει μεγάλες ποσότητες ζάχαρης καθώς έχει υποστεί ζύμωση. Το πρόβλημα δημιουργείται κυρίως όταν σε ένα ποτό υψηλής θερμιδικής αξίας, ρίχνουμε σιρόπι, χυμό φρούτων και τόνικ.

Μπορείτε πάντα να απολαύσετε ένα ιδιαίτερο κοκτέιλ όπως είναι το mojito και το sea breeze ακόμη και αν ακολουθείτε συγκεκριμένες διατροφικές συνήθειες.  Απλά θα πρέπει να ζητήσετε από τον μπάρμαν να χρησιμοποιήσει λιγότερο σιρόπι ή ζάχαρη,  μικρότερη ποσότητα αλκοόλ ή περισσότερο ανθρακούχο νερό.
Η βασική ιδέα έχει να κάνει με την αραίωση του αλκοόλ στο ποτό σας, όπως τονίζει η Sonya Angelone, εκπρόσωπος της Ακαδημίας Διατροφής και Διαιτολογίας των ΗΠΑ. Αν πάλι επιθυμείτε ένα πιο δυνατό ποτό που δεν θα σας γεμίσει θερμίδες, παραγγείλτε απλά κάτι ακριβό! Με την ιδέα πως πίνετε κάτι με υψηλότερη τιμή, έχετε το κίνητρο να το καταναλώσετε σε πιο αργό ρυθμό και συνεπώς να το απολαύσετε περισσότερο.

Καλό θα είναι επίσης να πίνετε 1-2 ποτήρια νερού για κάθε ποτό που καταναλώνετε σε ένα μπαρ. Γλιτώνετε θερμίδες και παράλληλα ενισχύετε τα επίπεδα ενυδάτωσης τα οποία τείνουν να μειώνονται λόγω του αλκοόλ.

Αλλωστε είναι συχνό το φαινόμενο να μπερδεύετε την δίψα με την πείνα και να καταλήγετε στο να τρώτε μεγάλες ποσότητες από αλμυρά φιστίκια και άλλους ξηρούς καρπούς που περιέχουν έξτρα θερμίδες. Αυτά με την σειρά τους ενισχύουν το αίσθημα της δίψας και έτσι δημιουργείται ένας φαύλος κύκλος.
Πηγαίνετε φαγωμένοι στο μπαρ ώστε να αποφύγετε τον πειρασμό των θερμιδούχων σνακ. Αν παρόλα αυτά θέλετε να φάτε κάτι στο μαγαζί, επιλέξτε κάτι υγιεινό όπως το κοτόπουλο σοτέ ή τις γαρίδες σαγανάκι. Απομακρύνουν την λιγούρα και σας δίνουν τις απαιτούμενες πρωτεΐνες που χρειάζεστε.
Πηγή: www.itrofi.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου