Ο ...προφήτης Σάκης Παπαβασιλείου!

Προφητικές αποδεικνύονται 1,5 μήνα μετά οι πρώτες δηλώσεις που είχε παραχωρήσει ο Σάκης Παπαβασιλείου στο athlitiko για την ανάληψη της τεχνικής ηγεσίας του ΑΟΧ. Στην κυριολεξία, ο 40χρονος προπονητής έχει "πέσει" 100% μέσα σε αυτά για τα οποία είχε μιλήσει!
Ειδικότερα, οι δηλώσεις του που γίνονται εξαιρετικά επίκαιρες αυτή τη στιγμή είχαν γίνει στις 29 Δεκεμβρίου όταν τότε είχε πει μεταξύ άλλων ότι,

«να είστε σίγουροι και σας το υπογράφω ότι σε σύντομο χρονικό διάστημα ο κ. Παπαβασιλείου, ο "νέος προπονητής" θα κάνει όλα τα Χανιά να έρθουν να τον αγκαλιάσουν».

Θυμηθείτε τις δηλώσεις του Παπαβασιλείου και βγάλτε τα συμπεράσματά σας:

«Αυτή τη στιγμή είμαι ένας νέος και ανερχόμενος προπονητής στην Ελλάδα. Έχω πολλές φιλοδοξίες πρώτα απ’ τον εαυτό μου και μετέπειτα από τους ποδοσφαιριστές που συνεργάζομαι. Σε σύντομο χρονικό διάστημα έχω βάλει ψηλά τον στόχο.

Στόχος μου είναι να δημιουργήσω πρώτα μία ομάδα στα Χανιά, να παραμιλάει όλος ο κόσμος για το ελκυστικό και επιθετικό ποδόσφαιρο που παίζει, να έχουμε τις επιτυχίες και μέσα από τις επιτυχίες να ακουστεί περισσότερο στην Ελλάδα το τι εστί ο προπονητής Παπαβασιλείου και όλο αυτό το ερωτηματικό που έχουν οι φίλαθλοι των Χανίων, που ενημερώθηκα ότι γίνεται λόγος για νέο και άπειρο προπονητή...
Να είστε σίγουροι και σας το υπογράφω ότι σε σύντομο χρονικό διάστημα ο κ. Παπαβασιλείου, ο "νέος προπονητής" θα κάνει όλα τα Χανιά να έρθουν να τον αγκαλιάσουν».
Πηγή: athlitiko

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου