Pieriasport

Pieriasport
Pieriasport

Πρακτορείο ΟΠΑΠ Ευκαρπίδης Πόλυς Αγίας Τριάδος 18

Πρακτορείο ΟΠΑΠ Ευκαρπίδης Πόλυς Αγίας Τριάδος 18
Πρακτορείο ΟΠΑΠ Ευκαρπίδης Πόλυς Αγίας Τριάδος 18 - Βιομηχανία Ζωοτροφών Εμπορία Δημητριακών "ΤΟΚΑΣ"

TOP SPORT σε Κατερίνη-Θεσσαλονίκη-Βέροι-Αιγίνιο

TOP SPORT σε Κατερίνη-Θεσσαλονίκη-Βέροι-Αιγίνιο
TOP SPORT σε Κατερίνη-Θεσσαλονίκη-Βέροι-Αιγίνιο

Κυριακή, 5 Φεβρουαρίου 2017

Διονύσης Καρτσαμπάς: Απο τον Όλυμπο Βροντούς στον ΑΟ Λάρισας!

Στο Pieriasport μίλησε ο νεαρός ποδοσφαιριστής Διονύσης Καρτσαμπάς που απο την Πιερία και τη Βροντού, βρέθηκε στη Λάρισα όπου σπουδάζει και αγωνίζεται πλέον για λογαριασμό του ΑΟ Λάρισας.
Η αθλητική ιστοσελίδα πάντα στο πλευρό των νεαρών αθλητών απο την περιοχή μας, συνομίλησε μαζί του και αξίζει να δείτε τι είπε:


"Ξεκίνησα απο την Ακαδημία Γιώτσα και στη συνέχεια έπαιξα στην ανδρική ομάδα του Ολύμπου Αγίου Σπυρίδωνα. Στη συνέχεια πήγα στην ομάδα του χωριού μου τον Όλυμπο Βροντούς και αυτή τη στιγμή αγωνίζομαι στον Α.Ο. Λάρισα 2012.
Δεν είναι πάντα εύκολο να συνδυάσεις σπουδές και ποδόσφαιρο αλλά ούτε και δύσκολο, αρκεί να τα αγαπάς.  Αν το θες πολύ, μπορείς να βρεις χρόνο και για τα δυο.

Άλλωστε το ποδόσφαιρο σε κάνει να ξεχνιέσαι και να χαλαρώνεις απο τη ρουτίνα της καθημερινότητας.
Ξεκουράζει το μυαλό σου και αποδίδεις καλύτερα και στα μαθήματα.
Στη νέα μου ομάδα υπάρχει ένα πολύ καλό κλίμα, είμαστε σαν μια οικογένεια και απο την πρώτη στιγμή που πήγα με αγκάλιασαν. Έτσι κι εγώ απο την πλευρά μου είμαι χαρούμενος που βρίσκομαι μαζί τους.
Θέλω να πώ και πάλι και να τονίσω ότι το ποδόσφαιρο είναι ένας τρόπος χαλάρωσης και ξεκούρασης. Ένας τρόπος να ξεφεύγεις και να ξεχνάς για λίγο τα προβλήματα σου.
Χαίρομαι που έχει μπει απο πολύ μικρή ηλικία στη ζωή μου και είναι κάτι που αγαπάω, αφού πάντα θέλω να είμαι με μια μπάλα στα πόδια μου.

Στόχος μου πρώτα απο όλα είναι να αγωνίζομαι και να το απολαμβάνω. Απο εκεί και πέρα αν τύχει κάτι καλυτερο θα πώ εντάξει και θα προχωρήσω. Άν όχι, δεν αλλάζει κάτι, εγώ πάλι θα συνεχίσω να παιζω ποδόσφαιρο αφού αυτό θέλω και αποτελεί επιλογή να το έχω πάντα στη ζωή μου!

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου