Pieriasport

Pieriasport
Pieriasport

Πρακτορείο ΟΠΑΠ Ευκαρπίδης Πόλυς Αγίας Τριάδος 18

Πρακτορείο ΟΠΑΠ Ευκαρπίδης Πόλυς Αγίας Τριάδος 18
Πρακτορείο ΟΠΑΠ Ευκαρπίδης Πόλυς Αγίας Τριάδος 18 - Βιομηχανία Ζωοτροφών Εμπορία Δημητριακών "ΤΟΚΑΣ"

TOP SPORT σε Κατερίνη-Θεσσαλονίκη-Βέροι-Αιγίνιο

TOP SPORT σε Κατερίνη-Θεσσαλονίκη-Βέροι-Αιγίνιο
TOP SPORT σε Κατερίνη-Θεσσαλονίκη-Βέροια-Αιγίνιο

Πέμπτη, 5 Ιανουαρίου 2017

Το συγκινητικό μήνυμα του Κυριάκου Δημητρίου απο το κρεβάτι του πόνου!!!

Για όσους ίσως δε ξέρουν τι ακριβώς είναι το άθλημα που λέγεται ποδόσφαιρο, τι συγκινήσεις προσφέρει και τι μπορεί να υποστούν για να το απολαμβάνουν εκείνοι που το αγαπούν πραγματικά, 
ας διαβάσουν τι έγραψε στο προφίλ του ο Κυριάκος Δημητρίου που εγχειρίσθηκε απο τον γιατρό κ. Δ. Παγωνίδη στην κλινική Euromedica Κυανός Σταυρός και ίσως καταλάβουν...


Απο τις στιγμές που τα πολλά λόγια, είναι περιττά:

"Ονειρεύομαι που λες πως θα ξανά μπω στο γηπεδο..Θα ξανά κάνω προπόνηση με τα παιδιά..και δεν θα πονάει το γόνατο μου..θα έρθει η Κυριακή Θα πάρω την φανέλα με το νούμερο 18.θα φορέσω το περιβραχιόνιο θα βγάλω την ομάδα μου εξω απο τα αποδυτήρια..

Και θα ιδρώσω για την νικη για ένα ακόμη ματς !!!!Αυτό ονειρεύομαι μήνες τώρα!!!! 
Σήμερα το εγχειρησα και είμαι ένα βήμα ποιο κοντά στο ονειρο...στο παλμό τις ομαδας..ευχαριστώ θερμά τον γιατρό μου Dimitrios Pagonidis και την ομάδα μου Α.Ε. ΠΕΡΙΣΤΑΣΗΣ..
#μιαομαδαμιαοικογενεια #αθλητικηενωσηΠεριστασης!"

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου