Pieriasport

Pieriasport
Pieriasport

Πρακτορείο ΟΠΑΠ Ευκαρπίδης Πόλυς Αγίας Τριάδος 18

Πρακτορείο ΟΠΑΠ Ευκαρπίδης Πόλυς Αγίας Τριάδος 18
Πρακτορείο ΟΠΑΠ Ευκαρπίδης Πόλυς Αγίας Τριάδος 18 - Βιομηχανία Ζωοτροφών Εμπορία Δημητριακών "ΤΟΚΑΣ"

TOP SPORT σε Κατερίνη-Θεσσαλονίκη-Βέροι-Αιγίνιο

TOP SPORT σε Κατερίνη-Θεσσαλονίκη-Βέροι-Αιγίνιο
TOP SPORT σε Κατερίνη-Θεσσαλονίκη-Βέροι-Αιγίνιο

Κυριακή, 1 Ιανουαρίου 2017

Ζέκα: Ότι έχω κάνει μέχρι σήμερα είναι λόγω της Ελλάδας και του Παναθηναϊκού!

Με τα καλύτερα λόγια μίλησε για την Εθνική ομάδα και την ελληνοποίησή του, σε συνέντευξή του στην O' Jogo, ο Κάρλος Ζέκα, 
ο οποίος μεταξύ άλλων αναφέρθηκε και στα σχέδιά του όταν θα αποσυρθεί από την ενεργό δράση.


Ετοιμάζεσαι να πάρεις την ελληνική υπηκοότητα. Σε τι φάση είναι η διαδικασία;

«Στις 9 Νοεμβρίου πέρασα τις εξετάσεις όπου έπρεπε να αποδείξω οτι μιλάω ελληνικά και οτι γνωρίζω την ιστορία και την πολιτική της χώρας. Όλα πήγαν καλά και ήδη έλαβα την απάντηση ότι πέρασα. Τώρα αναμένω το διαβατήριο. Στο τέλος Ιανουαρίου θα το έχω και αν το αποφασίσει ο προπονητής στο επόμενο ματς για τα προκριματικά θα μπορώ να παίξω.

Ποιος είναι ο λόγος που σου αρέσει η Ελλάδα και θέλεις να παίξεις στην Εθνική της ομάδας;

Όλα ξεκίνησαν από μία συζήτηση που είχα με τον πρόεδρο του Παναθηναϊκού με αφορμή την ανανέωση του συμβολαίου μου. Είπαμε οτι θα μείνω πολλά χρόνια και με ρώτησα αν θα μου άρεσε η ιδέα να παίξω για την Εθνική Ελλάδα.
 Είπα “ναι”, θα ήταν καλή ευκαιρία για εμένα. Είμαι εδώ πολλά χρόνια, δεν πρόκειται να φύγω και νιώθω καλά για αυτή τη χώρα. Προέκυψε αυτή η ευκαιρία και σήμερα αποτελεί τον στόχο μου.

Ξέρεις τον εθνικό ύμνο;

Ναι, γιατί έπρεπε να τον τραγουδήσω, αλλά μόνο το ρεφρέν. Ο ύμνος είναι πολύ μεγάλος. Αν όλα πάνε καλά και κληθώ στην Εθνική ομάδα θα είναι η πρώτη φορά που θα τον τραγουδήσω.

Και αν αντιμετωπίσεις την Πορτογαλία;

Θα είμαστε αντίπαλοι. Φυσικά θα είναι ένα περίεργο συναίσθημα, έτσι είναι αυτά, αλλά θα εκπροσωπήσω μία χώρα που μου δίνει την ευκαιρία να παίξω στο Ευρωπαϊκό Πρωτάθλημα και το Παγκόσμιο Κύπελλο. Ότι έχω κάνει μέχρι σήμερα σε επαγγελματικό και προσωπικό επίπεδο, είναι λόγω της Ελλάδας και του Παναθηναϊκού. Επειδή θα μου δώσουν την ευκαιρία να εκπροσωπήσω την Ελλάδα, θα κάνω τα πάντα για να κερδίσω την Πορτογαλία.

Θα μείνεις και μετά το τέλος της καριέρας σου στην Ελλάδα. Το έχεις κανονίσει

Θα δοκιμάσω να κάνω μαθήματα προπονητικής και αν έχω την ευκαιρία θα δουλέψω στις ακαδημίες του Παναθηναϊκού, βοηθώντας νέους παίκτες.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου