goalkeeper survivor στις εγκαταστάσεις του Εθνικού Ν. Κεραμιδίου! (βίντεο)

Η μανία survivor δεν θα μπορούσε να λείψει απο την προπόνηση μας σήμερα.

Όλα όσα πρέπει να γνωρίζετε για τις στατικές και τις δυναμικές διατάσεις

Οι διατάσεις χωρίζονται σε δυο ειδών: τις δυναμικές, αυτές δηλαδή που κάνουμε κίνηση και τις στατικές, αυτές δηλαδή που μένουμε σταθεροί μέχρι ένα σημείο. Ένα ολοκληρωμένο πρόγραμμα προπόνησης θα πρέπει υποχρεωτικά να έχει και τις δυο.
Αναλυτικότερα τις δυναμικές διατάσεις τις χρησιμοποιούμε στην αρχή της προπόνησης (αφού έχει προηγηθεί μια μικρή διάρκεια αερόβια άσκηση με στόχο να ανεβάσουμε σφυγμούς και να ξυπνήσουμε το σώμα μας).

Οι δυναμικές διατάσεις προετοιμάζουν τους μύες και τις αρθρώσεις για τη προπόνηση, πάντα κάνουμε σε όλο μας το σώμα διατάσεις και ανάλογα το πρόγραμμά μας, αν χρειαστεί επιμένουμε σε κάποιες μυϊκές ομάδες περισσότερο.

Οι στατικές διατάσεις αφορούν κυρίως, τη γνωστή αποθεραπεία, γίνονται πάντα στο τέλος της προπόνησης, σ’ αυτό το σημείο στόχος μας είναι να επαναφέρουμε τους μύες στην αρχή τους μορφή, διότι από τη προπόνηση έχουν εξαντληθεί έχουν «εργασθεί» σκληρά και θα πρέπει να τους προετοιμάσουμε για την επόμενη μέρα. Στις στατικές φτάνουμε στο χαμηλότερο σημείο που μπορούμε και μένουμε σταθερά και με σωστές ανάσες (να μην είμαστε λαχανιασμένοι).

Να είσαστε αυστηροί με τις διατάσεις και στην αρχή και στο τέλος της προπόνησης, να μη τις παραμελείτε διότι εγκυμονούν πολλούς τραυματισμούς. Βέβαια, καλό θα ήταν να συμβουλευτείτε έναν γυμναστή ή προπονητή ώστε να σας δώσει ένα ολοκληρωμένο πρόγραμμα διατάσεων.

Μην ξεχνάτε ότι πολλοί επαγγελματίες αθλητές, έχουν σαν προπόνηση τις διατάσεις, οπότε σκεφτείτε πόσο σημαντικές είναι και για εσάς.

Γράφει ο Νεκτάριος Πίντζος
Προπονητής Πετοσφαίρισης και βελτίωσης φυσικής κατάστασης
Πηγή: theathletes 

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου