5 χρόνια πρίν (21/1/2012) Ελισάβετ Πεσιρίδου: Έχω μεγάλες φιλοδοξίες για το μέλλον

(Συνέντευξη της Κατερινιώτισσας πρωταθλήτριας Ελισάβετ Πεισρίδου πρίν απο 5 χρόνια 21 Ιαουαρίου 2012 στο Pieriaspor!)
Την πρωταθλήτρια μας στα 100μ. εμπόδια Ελισάβετ Πεσιρίδου φιλοξενεί σήμερα το pieriasport. Η αθλήτρια του Αρχέλαου Κατερίνης παρά το νεαρό της ηλικίας της, μετράει ήδη μεγάλες διακρίσεις όπως 1η και 2η Βαλκανιονίκης, 4η στην παγκόσμια γυμνασιάδα, 
και συμμετοχή στο πανευρωπαϊκό κύπελλο ομάδων(bruno zauli) ανδρών-γυναικών με τα Ελληνικά χρώματα.


Προετοιμάζεσαι αυτή την εποχή για αγώνες που θα γίνουν προσεχώς ή είσαι σε στάδιο συντήρησης;

Έχω κάποιους αγώνες κλειστού στίβου τον επόμενο μηνά αλλά δεν δίνω βαρύτητα στον κλειστό στίβο με ενδιαφέρει ο ανοιχτός που ξεκινάει τον Μάιο

Σε τι κατάσταση βρίσκεσαι και τι περιμένεις απο τη φετινή χρονιά;

Βρίσκομαι σε καλή κατάσταση προς το παρόν..δεν έχω κάποιο ιδιαίτερο στόχο αλλά ένα ατομικό ρεκόρ θα μου ανοίξει τον δρόμο για του χρόνου που έχω πανευρωπαϊκό και είναι πολύ σημαντικός αγώνας

 Πόσο δύσκολη είναι η προετοιμασία σου στο υψηλό επίπεδο που αγωνίζεσαι; υπάρχουν οι κατάλληλες προϋποθέσεις στην Κατερίνη γι αυτό;

Η προετοιμασία μου είναι πολύ επώδυνη και εξαντλητική. δεν έχουμε καλές εγκαταστάσεις στην Κατερίνη και ειδικά φέτος που και σε όλα τα μεγάλα στάδια μειώνουν την θέρμανση και άλλα πολλά, έτσι και εδώ μείωσαν πολλά και έκαναν ακόμη πιο δύσκολη την κατάσταση

 Ποιός είναι ο προπονητής και σε τι δίνει μεγαλύτερη προσοχή και βαρύτητα στις προπονήσεις και τους αγώνες σου;

Από πέρσι έχω τον κύριο Μάμαλη και όπως και ο προηγούμενος προπονητής μου ο κύριος Μαντζώλης δίνουν βαρύτητα στην υγεία μου και στην ψυχική ηρεμία μου, και όλα τα άλλα έρχονται με την προπόνηση

Με δεδομένο το ότι αγωνίζεσαι στο υψηλό επίπεδο πρωταθλητισμού, ποιές είναι οι φιλοδοξίες σου και που πιστεύεις ότι μπορείς να φτάσεις.

Οι φιλοδοξίες μου είναι μεγάλες. Τώρα το που θα φτάσω εξαρτάται από την υγεία μου πρώτα, από την αγάπη μου που έχω γι αυτό το άθλημα και φυσικά την στήριξη του κόσμου

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου