Τέλος απο τον πάγκο του Διγενή ο Βασίλης Ναβροζίδης που θα συνεχίσει να προσφέρει σαν ποδοσφαιριστής!

Δε θα συνεχίσει στον πάγκο του Διγενή ο Βασίλη Ναβροζίδης (Γαλάκος) που γνωστοποίησε μέσω του Pieriasport την παραίτηση του απο την τεχνική ηγεσία της ομάδας των Αλωνίων.
Ο έμπειρος ποδοσφαιριστής έκανε τη μεγάλη προσπάθεια να βοηθήσει την ομάδα του και στο τεχνικό κομμάτι γιατί όπως και ο ίδιος δηλώνει στην ανακοίνωση του,

ήταν και παραμένει πιστός στρατιώτης σε όποιο πόστο κι άν τον χρειαστεί ο σύλλογος της περιοχής του:

"Θέλω να ανακοινώσω την παραίτηση μου απο το πόστο του προπονητή του Διγενή Αλωνίων. Η απόφαση μου πάρθηκε αποκλειστικά για το καλό της ομάδας της οποίας παραμένω ποδοσφαιριστής αλλά και πιστός σε οποιοδήποτε άλλο πόστο μου ζητηθεί να την βοηθήσω.

Θέλω να ευχαριστήσω τους ποδοσφαιριστές του Διγενή για την ωραία μας συνεργασία, την οποία θα συνεχίσουμε και σαν συμπαίκτες.
Ένα μεγάλο ευχαριστώ και στον πρόεδρο Χρήστο Παυλίδη που μου εμπιστεύθηκε την ομάδα και μου έδωσε την ευκαιρία να καθήσω στον πάγκο της ομάδας που αγαπάω και υπηρετώ!"

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Δείτε τον 37ο τελικό της ΕΠΣ Πιερίας, τους πανηγυρισμούς και τις απονομές στο Ά ΔΑΚ! (βίντεο)

Δείτε τον 37ο τελικό της ΕΠΣ Πιερίας, τη νίκη του Ποσειδώνα με 3-0 επι της ΑΕ Καρίτσας, τις απονομές στους δυο φιναλίστ και όλο το τελετου...